مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-23اقتصادي

بسته خبری پلیس| از تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز تا اجرای طرح عملیاتی ظفر در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتصی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 16هزار و 400 متر مربع از اراضی بافت کشاورزی به ارزش 450 میلیارد ریال که در آن ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته بود، خبر داد و گفت: یکی از ماموریت های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجازی که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می کنند، است.

وی افزود: قلع و قمع و تخریب 6 مورد دیوارکشی تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 16 هزار و 400 مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بناسازی و دیوارکشی احداث شده بود با حکم مقام قضایی تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره معرفی 3 متهم این پرونده به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر 450 میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچگونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز تا اجرای طرح عملیاتی ظفر در مازندران

بسته خبری پلیس| از تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز تا اجرای طرح عملیاتی ظفر در مازندران